МЕНЮ

Банери

Статистика
Понедельник141
Вторник151
Среда117
Четверг94
Пятница92
Суббота20
Воскресенье130

Всего хитов:59
Было всего:45872
Рекорд:254



Аналіз роботи за 2014-2015 навчальний рік

 

Аналіз роботи за 2014-2015 навчальний рік

 

Педагогічний колектив Ірпінської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів № 5 Ірпінської міської ради Київської області у своїй діяльності керується Конституцією України, указу Президента України „Про невідкладні заходи шодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні”, законами та програмами щодо системи розвитку освіти в Україні, наказами, інструктивно-методичними листами МОН України, Департамент науки і освіти Київської облдержадміністрації, відділу освіти Ірпінського міськвиконкому.

У 2014-2015н.р. школа працювала над проблемою: «Використання ІКТ для підвищення фахової компетентності учителів та самоосвітніх компетенцій учнів.»

Орієнтація освіти на розвиток особистісного потенціалу учня, необхідність запобігання негативним тенденціям потребували нового підходу до роботи закладу. Відповідно у 2014-2015н.р. реалізувались концептуальні напрями роботи:

І. Пошук нових, ефективних форм організації навчання і виховання дітей:

1.Участь в програмах і проектах:

·„Майбутнє починається сьогодні”;

·Всеукраїнських: „Моральний вчинок, уроки стійкого розвитку”.

2.Робота за авторськими та адаптованими програмами:

·„Висота”. Куриленко В.І.

3.Введення профільних класів: технологічний (10 – 11кл.)

ІІ. Упровадження в практику сучасних інформаційних технологій:

1.Викладання інформатики для учнів 2-11 класів.

2.Розробка уроків та виховних заходів на мультимедійній основі для учнів

1-11 класів.

3.Створення бази даних бібліотеки на електронних носіях.

ІІІ. Задоволення освітніх інтересів педпрацівників у їхньому професійному зростанні

1. Міські семінари на базі школи2014-2015н.р:

Cемінар-практикумзаступників з навчально-виховної роботи;

·Класних керівників;

·Школа молодого керівника

2. Співпраця із засобами масової інформації:

·Періодичними виданнями: „Ірпінський вісник”, „Ворзельські вісті”

(Волга Т.Г., Тищенко І. В., Мальцева І.О.).

 

У минулому навчальному році у школі налічувалось 32 педагоги, з них: вчителів-методистів – 3, старших вчителів – 10. Кількість класів – 16, учнів – 412, середня наповнюванність – 22,5 дитини. Успішність учнів на кінець року становила:

високий рівень – 38 учні;

високий та достатній рівень171 – уч. ;

початковий рівень-34 учні

 

 

На даний час залишається проблемним питання щодо наявності високого проценту учнів, які мають з одного-двох предметів нижчий рівень знань. (вчитель Шидяєва Л.І.)

У 1- му та 2 –му(1 семестр) класах велось вербальне оцінювання. Найвищий рівень навчальних досягнень серед учнів початкової ланки показали учні 3-А класу (вчитель Царенок О.М.). Серед учнів 5-11 кл. високий показник у навчанні виявили: учні 7 кл. (класний керівник Романенко І.М.) та 9-А кл. (класний керівник Яковенко В.М.).

За рахунок годин варіативноїскладовоїбуливведеніфакультативи: християнська етика (1-Б та 3-Б кл), уроки для стійкого розвитку ( 3-4 кл).

Поглиблено вивчалась математика у 9 –А класі,10 та 11 класи навчались за технологічним профілем.

У минулому навчальному році покращились результати олімпіад на міському рівні,також переможцями предметних олімпіад на міському рівні стали учні 4 класу.

Питання результативності олімпіад розглядалося на засіданні педагогічної ради та нараді при директорі

У 2014-2015 навчальному році у закладі функціонували методичні об'єднання педагогів:

1.Міжшкільне методичне об'єднання вчитель початкових класів ЗОШ №5 та . ЗОШ № 11 (кер. Мальована О.П.)Проблема: "Творча реалізація навчально – виховного процесу у початковій школі на основі нового Держстандарту."

2.Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу - вчителів-словесників української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії, іноземних мов. Керівник- Шидяєва Л.І / вчитель зарубіжної літератури , старшийвчитель/.Проблема:"Впровадження мультимедійних технологій у практику викладання предметів суспільно – гуманітарного циклу.»

3.Методичне об'єднання природничо-математичного циклу вчителів
фізики, біології, математики, ОЮТ, хімії, географії. Керівник- Яковенко В.М./вчитель математики, фізики.

Проблема :„Створення умов для формування життєвої компетентності учнів із застосуванням інтерактивних технологій на уроках природничо – математичного циклу» ".

4.Методичне об'єднання класних керівників. Керівник- Мальцева І.О. /заступник директора з виховної роботи,вчитель-методист/. Проблема:«Створення сприятливих умов для самореалізації творчої особистості учнів на основі гуманістичного виховання»

Усі методичні об΄єднання були сплановані згідно з рекомендаціями науково-методичного центру, враховуючи специфіку навчального закладу та відповідно до численних методичних порад у науково-педагогічній пресізміст їх засідань - цікавий, змістовний, насичений.Недоліком у роботі методичних об’єднань були не достатньо конкретизовані плани роботи.

У навчальному закладі старші учителі та учителі методисти займалися інноваційною діяльністю, кожен за своєю тематикою: Волга Т.Г. «Моніторинг якості освітньої діяльності у здійсненні ефективного управління закладом»., Мальцева І.О. «Гуманістична виховна система. Клубна діяльність»., Шидяєва Л.І. «Використання мультимедійних технологій на уроках світової літератури».,Царенок О.М. «Розвиток мовленнєвої діяльності молодших школярів на заняттяхз рідної мови»., Мальована О.П. «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах».

Протягом навчального рокупроводились предметні декади, індивідуальні та групові консультації для учителів. Працювала атестаційна комісія. Відбувся творчий звіт учителів, які атестуються.Чергову атестацію пройшли :Волга Т.Г.,Тищенко І.В.,Романенко І.М.

Курсову перепідготовку при КОІПОПК /м.Біла Церква/ пройшли 6 учителів: (Волга Т. Г., Шидяєва Л. І., Рагімова Н. М., Романенко І. М., Куриленко В.І., Трофименко І.В.).

Переможцемобласного етапу конкурсу «Учитель року – 20015»стала учитель української мови та літератури Тищенко І.В.. Були представлені матеріали на виставку ППД «Освіта України 2015» з досвіду роботи учителівДенисової А.П. «Тестові завдання для початкової школи», Яковенко В.М. «Математика в позаурочний час», «Формування національної самосвідомості та культури міжетичних відносин», Рагімової Н.М. «Хімія у моєму житті», Дзюби І.І. «Особливості засобів формування духовно – моральної культури та світогляду людини та громадянина».

Позакласна робота

Одним із завдань школи було сприяння творчій роботі учнів та педагогів. Це дало вагомі результати на всіх етапах конкурсів, олімпіад, змагань тощо.

Кращого результату досягла школа щодо результатів на міському етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін:

Решетнік Анна, 9-А клас, переможець міської олімпіади з історії.

Дзюба Анастасія, 7 клас, переможець міської олімпіади з української мови та літератури.

Роговик Юрій, 9-А клас, переможець міської олімпіади з математики.

Канарська Катерина, 4 клас, переможець міської олімпіади з природознавства (І місце).

Шульженко Владислав, 4 клас, переможець міської олімпіади з образотворчого мистецтва (2 місце).

Учні школи були активними учасниками різноманітних конкурсів:

-Шкурка Вікторія, 5-А клас - переможець Всеукраїнськогоконкурсу «Космічні фантазії»;

-Товстенко Тетяна, 5-Б клас - переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Космічні фантазії»;

-Шульженко Ірина, 11 клас - переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Космічні фантазії»;

-Гащин Анастасія. 10 клас - переможець обласногоетапу Всеукраїнського конкурсу «Об’єднаємося ж, брати мої!»»;

-Команда «Вогник» - переможець міського конкурсу «Юний пожежник»;

-Дзюба Анастасія, 7 клас - переможець міського конкурсу читців(ІІ місце);

-Антоненко Дарина, 3-А клас - переможець міського конкурсу читців;

-Барташова Марія, 8 клас - лауреат міського етапу конкурсу «Калиновий дзвін»;

-Бєлкіна Катерина, учениця 3-А класу - переможець конкурсу «Найкращий читач;.

-Черніков Ярослав, учень 10класу, та Соколов Ярослав, учень 8 класу - переможці конкурсу «Найкращий читач»;

-Учні 6-А класу - переможці міської акції «Еко-ручки».

Учнівською шкільною Радою були організовані і проведені для 5-11 класів такі проекти учнівського самоврядування:

1.ЖОВТЕНЬ. «Крок за кроком»

2.ЛИСТОПАД. «Світ людяності і добра»

3.ГРУДЕНЬ. «Об’єднаємо школи»

4.СІЧЕНЬ-ЛЮТИЙ-БЕРЕЗЕНЬ. «Десять добрих справ».

5.КВІТЕНЬ-ТРАВЕНЬ «Наше спільне майбутнє».

 

Згідно з річним планом школи проводились засідання педрад, методичної ради, методичних оперативок та нарад при директорі, заступниках. Проводилася робота з молодими та новоприбулими учителями, яким постійно надавалися методичні консультації, методичні поради при плануванні та організації уроків, виховних заходів, календарному плануванні. Їх роботу організовували вчителі-наставники.

Невід'ємною складовою соціального захисту та соціалізації учнів є робота соціально-психологічної служби. За дану ланку у навчальних закладах відповідає практичні психолог та соціальний педагог школи. Діяльність психолога здійснюється відповідно до листа Міністерства освіти і науки України «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України». Наявна вся необхідна нормативно-правова база та документація. У своїй роботі психолог використовує різні методики для діагностики пізнавальних процесів, приділяє значення превентивній роботі та роботі щодо профілактики девіантної поведінки. Але слід відзначити, що мало приділялось уваги роботі з класними колективами.

Неодноразово питання щодо соціального захисту дітей та аналізу роботи соціально-психологічної служби розглядалося на нарадах:

-Аналіз стану відвідування школи учнями з неблагонадійних
сімей та учнями схильними до правопорушень

-Про заходи, спрямовані на профілактику правопорушень
серед підлітків, захист прав дитини та запобіганню
жорстокому поводженню з дітьми;

-Аналіз стану відвідування школи учнями. Причини
невідвідування .

У наступному навчальному році при плануванні і в роботі потрібно звернути увагу на виховання життєтворчих, гуманних та добрих громадян, справжніх людей, здатних оцінювати реалії сучасного життя, патріотів і захисників Батьківщини, формування розумової та естетичної культури учнів, своєчасне виявлення обдарованості, забезпечення умов розвитку талановитих дітей, на підвищення рівня фізичної культури, виховання здорового способу життя, екологічної культури, моральності та духовності.

Педагогічний колектив у тісному зв’язку співпрацює з батьками. На загальношкільних батьківських зборах обговорювались питання навчання, поведінки учнів, матеріального стану малозабезпечених родин, морального та матеріального стану неблагонадійних сімей, наркоманії та правопорушень серед молоді, надання матеріальної допомоги дітям-сиротам та дітям з малозабезпечених сімей. Але проблемою залишається явка всіх батьків на батьківські збори, що впливає на виховання дітей.