МЕНЮ

Банери

Статистика
Понедельник60
Вторник151
Среда117
Четверг94
Пятница92
Суббота101
Воскресенье105

Всего хитов:228
Было всего:46118
Рекорд:254



Структура методичної роботи

 

Структура методичної роботи з педагогічними кадрами

Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5

Ірпінської міської ради Київської області

на 2015-2016 н.р.

Педагогічна проблема школи – «Удосконалення навчально – виховного процесу шляхом розвитку творчості та професійних можливостей педагога, введення інноваційних технологій.»

Виховна проблема – «Виховання патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі, свого народу, готовності до праці в ім´я України; прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, виховання поваги до культури та історії рідного народу виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки; формування в учнів правових знань виховання гуманного, високоморального ставлення до людей, правдивості і скромності, товариськості і дружби, навичок і звичок культурної поведінки; формування родинних цінностей, виховання особистості з високим рівнем статевої культури.»

 

Методична проблема– «Спонукати кожного педагога до підвищення свого фахового рівня, сприяння взаємного збагачення членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, які дають змогу молодим фахівцям вчитися педагогічній майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечувати підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

 

 

 

 

 

Методичні об’єднання

ШМО

Керівник

Проблема

1

ШМО учителів початкових класів

Мальована Ольга

Петрівна

Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес молодших школярів шляхом професійного зростання

 

2

ШМО учителів суспільно – гуманітарних дисциплін

Шидяєва Лариса

Ігорівна

Впровадження мультимедійних технологій при вивченні навчальних

предметів суспільно-гуманітарного циклу

3

ШМО учителів природничо-математичного циклу

 

Яковенко Валентина Миколаївна

Створення умов для удосконалення навчально – виховного процесу в школі, підвищення професійного рівня педагогів із застосуванням інтерактивних технологій на уроках природничо – математичного циклу.

4

ШМО класних керівників

 

 

 

 

Мальцева

Ірина Олександрівна

Формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе, особистості, яка успішно самореалізується в соціумі, як громадянин, сім’янин, професіонал

 

 

Директор школи Волга Т.Г.